Введення в експлуатацію об’єкта нерухомості

Кожен забудовник знає, що після завершення робіт з будівництва будь-якої споруди необхідно узаконити процес. Введення потребує певних знань і навичок, а час, витрачений на збір пакету документів, іноді приводить у замішання. Саме тому введення в експлуатацію об’єктів будівництва простіше всього довірити професіоналам.

Введення в експлуатацію об'єкта нерухомості

Процедура введення в експлуатацію в Україні здійснюється поетапно:

  • отримати в архітектурному бюро паспорт на забудову. Він оформляється для будинків житлового призначення до 2-х поверхів. Площа такої забудови не повинна перевищувати 300 кв. м. Власники житлових будинків площею більше 300 кв. м. повинні мати містобудівні обмеження та проектну документацію для проведення будівельних робіт;
  • оформити початок робіт зі зведення споруди в ДАБІ;
  • здійснити роботи з технічної інвентаризації;
  • в ДАБІ зареєструвати введення будинку в експлуатацію. Для цього необхідно оформити відповідну декларацію;
  • отримати адресний номер на будинок. При цьому документи на введення в експлуатацію повинні мати адресні показники як об’єкти капітального будівництва, так і дачі;
  • для великогабаритних об’єктів необхідно сплатити внесок на розвиток інфраструктури. Це відноситься до будинків, які мають площу понад 300 кв. м;
  • оформити свідоцтво про право власності. Цей документ видає Державна реєстраційна служба.

Введення об’єкта нерухомості в експлуатацію – завдання не з легких. Адже тільки при наявності правильно оформленого пакету документів можна здійснити введення об’єкта в експлуатацію на законних підставах.

Вимоги до будівництва житлової нерухомості при оформленні введення в експлуатацію

Щоб введення в експлуатацію пройшло на законних підставах, необхідно врахувати всі моменти ще до початку виконання будівельних робіт. Введення в експлуатацію в Києві повинно відповідати всім вимогам та нормам. У першу чергу це стосується самого будівництва. Сьогодні в Україні діє безліч нормативів по будівельним роботам, нехтувати якими ні в якому разі не можна, адже від цього залежить введення приватного будинку. Саме тому, щоб введення приватного будинку в експлуатацію пройшло безболісно, необхідно виконувати усі вимоги до будівельних робіт.

Введення в експлуатацію об’єктів нерухомості на підприємстві

Трохи по-іншому відбувається введення нежитлових об’єктів. Для таких видів будівництва передбачені свої вимоги. Для введення в експлуатацію необхідно зібрати пакет документів, що підтверджують наявність самого підприємства. Це Статут, правовстановлюючі документи, проектна документація, дозволи різного характеру.

Введення в експлуатацію ОЗ вимагає максимум знань. У такому заході без знань юриспруденції просто не обійтися. Тільки маючи знання, можна оформити все на законній підставі. Процедура введення практично ідентична введенню житлових будинків. Але завершальним моментом у такій процедурі є наказ про введення в експлуатацію основного засобу.

Команда професіоналів оформить введення в експлуатацію нерухомого майна швидко і на законних підставах. Фахівці правильно проведуть введення в експлуатацію в 1С8.3. Введення будинку або об’єкту промислового призначення з допомогою людей, які володіють знаннями, пройде швидко. Щоб введення будинку в експлуатацію в Україні принесло лише позитивні емоції, законне оформлення будівництва, введення в експлуатацію необхідно довірити професіоналам. Після введення в експлуатацію компанією, що на цьому спеціалізується, кожен власник нерухомості може бути впевнений у правильності оформлення документів. Ці документи необхідно оформлювати усім підприємствам щоб уникнути подальших невідповідностей у документації та можливих штрафних санкцій.

Оформлення введення в експлуатацію – складний і тривалий процес. Для його успішного проходження довірте роботу професіоналам, і всі заходи пройдуть на законних підставах. При такому оформленні нерухомості кожен власник може бути впевнений у відповідності всіх документів законам країни.