Розрахунок елементів кріплення рекламоносія

Мавріков Ілля Миколайович
Жарикова Наталія Василівна
+38(050)2104229
+38(067)4970221
uitc@etcu.com.ua
Ананьєв Євген Олександрович
Ананьєв Євген Олександрович
+38(050)2104229
+38(067)4970221
uitc@etcu.com.ua

керівник ТОВ “УІТЦ”
Ананьєв Євген Олександрович

Досить часто зустрічаємо таке поняття, як рекламоносій, або рекламна вивіска. Ми її можемо побачити на фасадах будівель (реклама ресторанів, перукарень, спортивних установ, магазинів та інше).

Вивіска – рекламоносій, який являє собою конструкцію невеликого формату з назвою і профілем діяльності фірми, несе в собі елементи фірмового стилю – корпоративні кольори, особливий дизайн, властивий компанії. Розміщується біля входу (або над входом) в будівлю або організацію. Переваги: ​​дозволяє презентувати компанію потенційним клієнтам і партнерам ще до того, як вони увійдуть в офіс. Тобто це і є елементом зовнішньої реклами.

Зовнішня реклама – реклама, розміщена на вулицях (щити, перетяжки), на фасаді будівлі фірми-рекламодавця (вітрина), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв. При порівняно низьких витратах рекламний продукт піднімає свій рейтинг до дуже високого рівня, охоплюючи свою аудиторію багаторазово за короткий проміжок часу. Зовнішня реклама є найбільш видовищною з усіх засобів реклами. Крім цього, в зовнішній рекламі використовується світло, анімація і будь-які фарби. І нарешті, тоді як інші засоби реклами повинні шукати свій шлях до споживача, зовнішня реклама впливає на людей в магазинах, на роботі і на відпочинку, вдень і вночі, збільшуючи прибуток від продажу рекламованих товарів.

Такі вивіски (зовнішньої реклами) роблять частіше при переоформленні документів з житлового фонду в нежитловий приміщень будівель. Іноді старі вивіски на фасадах приміщень також вимагають заміни на нові при реконструкції, нового будівництва.

Фахівці УІТЦ виконують перевірочні розрахунки анкерних і болтових кріплень таких рекламоносіїв. Розрахувати міцність рекламних конструкцій необхідно з урахуванням всіх діючих норм, а саме: ДБН.1.2-2: 2006 – навантаження і впливи; ДБН.2.6-163-2010 – сталеві конструкції; СНиП 2.09.03-85 – споруди промислових підприємств, норми проектування.

Дані розрахунки проводяться на основі даного замовником архітектурного проекту за ескізами рекламоносіїв, з усіма геометричними розмірами і складом використаних матеріалів (як правило, алюмінієвий зварений каркас з труб і куточків, об’ємні елементи вивіски ПВХ-пластика і молочного акрилу) наведені на малюнках 1, 2.

Малюнок 1 – фрагмент фасаду з рекламною вивіскою:

 

Малюнок 2 – фрагменти загального вигляду вивіски:

На малюнку 1 представлені два варіанти розміщення вивіски з різних сторін фасадів будівлі. Вони вирізняються розмірами рекламоносія, а також різною висотою кріплення по відношенню до рівня денної поверхні.

Схеми загального вигляду, конструктив рекламоносія наведені на малюнку 2. Згідно з ними ми можемо докладніше побачити всі розміри (пластикового носія, літер реклами, поздовжні і поперечні розрізи, а також кількість елементів анкерних кріплень, які наші фахівці використовують і підбирають для розрахунку міцності і стійкості конструкції ).

Вивіски рекламоносія можна умовно розділити на вивіски, які повністю кріпляться на анкерних болтах до стіни будівлі, і на такі, які частково стоять на рівні землі. Залежно від конструктивної схили елемента проводимо відповідні розрахунки.

Наші фахівці проводять розрахунок анкерних шпильок на:

  • вітрові навантаження;
  • вирив і зрізання;
  • розтягнення і вигин.

Перевіряємо умову міцності анкерних і болтових з’єднань і підбираємо відповідну кількість шпильок відповідно до умов кріплення в бетонну або цегляну стіну фасаду будівлі.

Завдяки розрахунками наших фахівців ми забезпечимо надійну і довговічну роботу ваших рекламоносіїв і значно зменшимо ваші витрати на наступні реконструкції та ремонти елементів реклами та декору.

Обстеження стін і покрівлі для розміщення рекламних конструкцій

Експертиза конструкцій зовнішньої реклами проводиться для того, щоб забезпечити безпечну експлуатацію. Перш ніж монтувати рекламу на стіни і дахи будинків, потрібно виконати такі заходи:

  • оцінити стан будівельних конструкцій;
  • розрахувати несучу здатність і додаткові навантаження;
  • обстежити несучі елементи будівлі на міцність.

Обстеження стін і покрівлі будівлі для розміщення рекламних установок дозволяє оцінити можливість установки на них об’єктів зовнішньої реклами.

Проводити обстеження стіни для розміщення рекламних конструкцій потрібно в кілька етапів:

  • Всі елементи будови вивчаються на предмет дефектів. Оглядаються балки, стіни, покрівля, тобто всі конструкції будівлі, які будуть використані для монтажу реклами.
  • У всіх потрібних елементів визначається несуча здатність.
  • Важливо виявити наявність пошкоджень бетонних конструкцій або корозії металу.

Обстеження даху з метою розміщення рекламного носія може бути плановим або одноразовим. Останнє проводиться перед початком ремонтних робіт або при виявленні дефектів. Руйнування покрівлі може відбувається з таких причин:

  • якщо в процесі монтажу були порушені проектні умови або будівельні норми;
  • при недотриманні в процесі експлуатації правил безпеки;
  • під впливом несприятливих умов навколишнього середовища.

Планові обстеження дозволяють моніторити стан покрівлі і не допускати її руйнування. Обстеження об’єктів зовнішньої реклами також може зажадати огляду конструкцій даху. Такі заходи дозволять продовжити термін служби елементів будови і рекламних конструкцій. Рекомендовано проводити такі роботи не рідше 2 разів на рік.

За результатами робіт дається висновок експерта. У ньому виконується розрахунок на міцність рекламних конструкцій, несучих здібностей елементів будівлі, робляться висновки по необхідності посилення і так далі. Якщо вам потрібно розрахувати міцність рекламних конструкцій, то ви за адресою. Фахівці нашої компанії виконують обстеження об’єктів зовнішньої реклами, на підставі якого буде зроблений розрахунок на міцність рекламних конструкцій.

В обумовлений час експерт відвідає об’єкт і виконає необхідні заходи для того, щоб розрахунок на міцність рекламних конструкцій був виконаний точно і максимально швидко. Дотримання всіх нормативів гарантує безпеку експлуатації рекламних установок. Експертиза конструкцій зовнішньої реклами-важливий напрямок діяльності УІТЦ.