«Чому б ти не навчався, ти навчаєшся для себе» – Петроній (давньоримський сенатор).

Ананьєв Євген
керівник ТОВ “УІТЦ”

Наше життя-безперервна череда цікавих подій та вражень, за допомогою яких ми можемо вивчати нове, а також зайнятися самореалізацією в різних сферах діяльності. У будь-якої людини є можливість вчитися і займатися цим необхідно все життя.

У 1999 році я, Ананьєв Євген Олександрович, закінчив Донецький Державний Технічний Університет. Пройшов шлях від техніка 2 категорії до інженера 1 категорії. Є сертифікованим інженером з інвентаризації нерухомого майна. З 2013 р. маю кваліфікаційний сертифікат експерта з технічного обстеження будівель та споруд.

Досвід роботи з містобудівними та виконавчими підприємствами різних міст України дозволив мені розібратися в багатьох технічних і правових документах і з 2015 року я успішно очолюю ТОВ «Український інженерний технічний центр».

В Україні будівельна індустрія динамічно розвивається.

Професія інженера-будівельника займає лідируючі позиції в списку найбільш затребуваних і перспективних професій у світі. Адже будівництво — це одна з найбільш інвестуються і швидкозростаючих галузей, яка постійно розвивається.

Влітку 2017 року мною було прийнято серйозне рішення – з «недоученого студента» стати компетентним фахівцем та вступити в магістратуру.

Магістр – звучить гордо. Особливо в нинішніх умовах, коли якісна освіта стає важливою сходинкою на шляху до успішної кар’єри і престижній роботі.

Магістратура – це другий ступінь двоступеневої системи вищої освіти, куди йдуть вчитися ті, хто вже точно визначився зі своєю майбутньою професією та досить чітко уявляє, які знання хоче отримати для цього. Так, саме так. Адже дуже багато студентів, отримуючи першу вищу освіту, лише в процесі навчання визначаються зі своїми устремліннями.

Зі свого досвіду скажу, Магістратура, мабуть, перше місце на освітньому шляху людини, де треба вчитися самому. Звичайно, передбачається, що батьки змушують вчитися нас тільки у школі, а вступаючи в університет, ми діємо повністю самостійно. Вибираємо вже ту сферу, яка нам близька, і дійсно витрачаємо на вивчення предметів всі ті години, які в навчальному плані позначені словами «самостійна робота». Але ми з вами не плутаємо оптимізм з наївністю і чудово розуміємо, як, на жаль, далека ця ідилічна картина від студентської дійсності.

Свій вибір на навчальному закладі я зупинив на Інституті інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури.

Він є провідним навчальним закладом в системі післядипломної освіти України будівельного профілю.

Головними напрямки діяльності є підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації спеціалістів з метою отримання вищого освітнього рівня, нової кваліфікації, нової спеціальності на основі раніше отриманий.

Інститут має найвищий IV рівень акредитації.

З тисячі викладачів інституту – 20% – це доктори наук та професори, а 70% – кандидати наук та доценти.

Отже, я, Ананьєв Євген Олександрович-студент.

Моя програма називалася «Будівництво та цивільна інженерія, Міське будівництво та господарство».

Освітньо-наукова програма Магістерського рівня за спеціальністю “Будівництво та цивільна інженерія. Міське будівництво та господарство» розроблена у відповідності з Законом України “Про вищу освіту” від 01.07.2014 р. № 1556-VII, Постанов Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1341 “Про затвердження Національної рамки кваліфікацій”, від 30.12.2015 р. №1187 “Про затвердження Ліцензійних умов здійснення освітньої діяльності навчальних закладів “, Методичних рекомендацій” Розробка освітніх програм ” (2014), листа Міністерства освіти і науки України № 1 / 9-239 від 28.04.2017 р.

 

Профіль –

  • планування, забудова та реконструкція міських територій;
  • проектування та експлуатація вуличної мережі і транспортних споруд;
  • інженерна підготовка міських територій;
  • проектування споруд захисту міських територій;
  • інженерне устаткування і благоустрій міських території;
  • проектування ландшафту міста оцінка екологічного стану міського середовища;
  • проектування і будівництво будівель і споруд;
  • створення і ведення містобудівних інформаційних систем; –
  • управління розвитком міст.

Форма навчання в мене була заочна.

Об’єктом вивчення були:

  • організаційна,
  • управлінська,
  • економічна,
  • контрольно-аналітична,
  • експертна діяльність суб’єктів господарювання та установ державного сектору,
  • науково-дослідна та педагогічна діяльність в галузі архітектури та будівництва з поглибленою підготовкою у сфері міського будівництва та господарства.

Мета навчання: інтеграція в-технічної і спеціальної технічної підготовки для дослідницької діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії, виробничо-технічного, конструкторських, експлуатаційних службах будівельних підприємств, у проектних, науково-дослідних, державних адміністративних установах, навчальних закладах.

Теоретичний зміст предметної області полягало в поглибленому

вивченні досягнень світової науки, практики, культури і професійної етики, новітніх технологій у сфері міського будівництва та господарства. А також сучасних принципів та методів досліджень будівельних процесів розробки і реалізації будівельних проектів.

Приблизну тему своєї магістерської роботи я визначив ще на етапі вступу.

Я поставив перед собою мету – Закінчити на відмінно і отримати червоний диплом!

Писати магістерську мені було легко та приємно, захист теж пройшов відмінно — доброзичливо та з пропозицією піти в аспірантуру.

Атестація здійснювалася у формі публічного захисту атестаційної магістерської роботи. І завершилася видачею документа встановленого зразка про присудження мені ступеня «Магістр» для будівництва та цивільної інженерії за спеціальністю «Міське будівництво і господарство». Кваліфікація «Магістр містобудування і територіального планування».

Захист атестаційної магістерської роботи відбувалася публічно на засіданні Атестаційної екзаменаційної комісії.

Бути першим серед рівних.

Це навчальний заклад я вважаю Лідер з надання освітніх послуг на Україні. Отримавши неймовірну кількість знань, можу сказати, що це провідний науковий центр в сфері будівництва та архітектури. Він, у відповідності з сучасними підходами, здійснює підготовку висококваліфікованих фахівців з активною життєвою позицією, сучасними знаннями, практичними навичками і необхідною компетентністю, яка задовольняє потреби суспільства, а також український і зарубіжний ринки праці.

Магістратура – це симбіоз теорії і практики. Вона дала мені шанс сформувати наднові компетенції і отримати дефіцитні додаткові знання, тим самим підвищити свою конкурентоспроможність.

Так само – це шанс потрапити до аспірантури і зайнятися педагогічною або науковою діяльністю. Про що я подумаю в майбутньому…