Техпаспорт на гараж

Гараж є подібною нерухомістю, як, наприклад, будинок, тому він вимагає оформлення такого виду документа, як технічний паспорт БТІ. З його допомогою безперешкодно можна здійснювати наступні операції:

  • продаж;
  • заповіт в спадщину;
  • перебудова;
  • приватизація і так далі.

Техпаспорт на гараж

Без цього документа подібні дії з об’єктом провести просто неможливо, адже для цих процедур необхідні документи, в яких зазначено все дані про ту чи іншу побудові. А в технічному паспорті зберігаються дуже важливі характеристики: це розміри, площа, кількість поверхів або кімнат (якщо це житловий будинок або квартира), дата побудови і дата капітального ремонту, навіть товщина стін або перегородок і опис матеріалу, з якого вони були виготовлені. Крім цього, є ще інформація про фундамент, покрівлі, інвентарна вартість приміщення і так далі.

Де можна замовити техпаспорт?

Технічний паспорт зазвичай можна замовити в спеціалізованих компаніях, де пропонуються послуги з інвентаризації та видачі паспортів. Однією з таких компаній є і наша. Ми пропонуємо надійні та швидкі процедури інвентаризації та оформлення паспортів.

Як відбувається процедура з оформлення техпаспорта?

Власником гаража повинні бути зібрані відповідні документи, які потрібні для оформлення технічного паспорта, і подані з заявою до комунального або ж приватного БТІ (бюро технічної інвентаризації). Серед необхідних документів для оформлення найчастіше зазначаються такі:

  • посвідчення особи власника (паспорт громадянина, ідентифікаційний код);
  • папери, що встановлюють право власності на землю (якщо такі є);
  • документи на гараж (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу і тому подібні);
  • план гаража і його минулий техпаспорт (для проведення поточної інвентаризації);
  • три примірники довідки з гаражного кооперативу.

Спеціаліст з оформлення може зажадати і інші документи. Потім обидві сторони домовляються про час, коли всім зручно зустрітися на об’єкті та провести всі необхідні вимірювання, дослідження та інші процедури, заповнюється карта технічного стану гаража – власне сам технічний паспорт. Після всіх цих операцій документ видається замовнику, який повинен зберігати його до наступної інвентаризації, а вона може знадобитися в разі перепланування, продажу або в інших випадках.

Чи є термін дії у технічного паспорта?

Важливо знати, що згідно із Законом термін дії такого документа не передбачено. Проте існує термін, після закінчення якого інформацію, що міститься в ньому, необхідно підтвердити (актуалізувати). Таку дію потрібно провести в момент, якщо:

  • відбулася зміна власника, а з моменту попередньої інвентаризації минуло дванадцять місяців;
  • була отримана виписка БТІ (з реєстру прав власності), а з моменту попередньої інвентаризації минуло більше трьох місяців.

Також може знадобитися заміна техпаспорта, якщо за підсумками поточної інвентаризації були виявлені будь які зміни в даних.