Техпаспорт на будинок

Ви побудували новий будинок або купили квартиру? То вам доведеться зіткнутися з процедурами їх оформлення. Для узаконення будь-якого зведення необхідно проведення інвентаризації, що дає можливість отримання необхідного документа, а саме технічного паспорта на будинок або квартиру. Цей документ включає в себе всю інформацію про технічні характеристики будинку та складається за підсумками здійснення інвентаризації.

Техпаспорт на будинок

Як правило, в технічному паспорті повинні міститися відомості про наявність і кількість поверхів в будинку, площа всього зведення і окремих приміщень, детальне планування будинку і його додаткових споруд, реальна наявність комунікацій, а також законність і рік його споруди. Радимо вам не плутати технічний паспорт будинку з його техпланом. Це зовсім інший документ, який містить набагато менше інформації і не вимагає виїзду фахівців для його оформлення. Перевага техпаспорта виражається в тому, що термін його дії не обмежений.

Необхідність виготовлення техпаспорта

Технічний паспорт не належить до правовстановлюючих документів, але цей факт не позбавляє обов’язка господарів будинку виготовляти його, і тим більше документування буде проводитися тільки на ваше замовлення. Якщо ви з яких-небудь причин не оформили техпаспорт, це вас не позбавляє права на власність будинку. Але все ж таки намагайтесь знайти можливість зайнятися оформленням документації на вашу нерухомість, щоб надалі уникнути негараздів по розділу будинку, спадщини, а також проблем з проведенням перепланування, перебудови, продажу, приватизації, отриманням кредитів в банках.

Важливість виготовлення техпаспорта

Важливим етапом виготовлення паспорта на квартиру або будинок є проведення технічної інвентаризації, яка включає в себе сукупність робіт по виміру, обстеження стану приміщень та фіксації даних в певній формі. Цим виробництвом з недавна мають право займатися не тільки бюро технічної інвентаризації, а й фахівці інших фірм, що мають належний сертифікат.

Перевагою існування технічного паспорта є не те, що він лежить в папці, а то, що він може бути корисний в спірних ситуаціях з приводу різної площі будівництва, вартості житла, визначення податку.

Потрібні документи для оформлення техпаспорта

Ви маєте право сміливо звертатися до спеціалізованих закладів для оформлення техпаспорта, якщо є в наявності пакет документів, який складається з:

  • дарчий договір або заповіт;
  • договору купівлі-продажу;
  • документів на приватизацію;
  • ідентифікаційного номера;
  • документів, що засвідчують особу громадянина;
  • документів на землю, на якій побудований будинок.

Цей список може бути продовжений. Залежно від індивідуальних обставин, працівники фірми можуть зажадати і іншу документацію, необхідну для здійснення інвентаризації та оформлення технічного паспорта. Потім інвентаризація проводиться належним чином, і виготовлений паспорт будинку видається замовнику. Звичайно, для оформлення техпаспорта потрібний певний термін і потрібні деякі витрати, але якщо ви все-таки поставили собі за мету отримати документ, то чим швидше, тим краще звертайтеся до фахівців нашої компанії!