Присвоєння поштової адреси знову побудованому об’єкту

Будівництво закінчено і тепер потрібно зареєструвати нову споруду, але як це правильно зробити? Така справа під силу професіоналам! Наше підприємство надасть вам будь-яку допомогу з нерухомим майном. Ми готові проконсультувати і надати повний пакет послуг в ситуації, коли вам знадобиться привласнити адресу знову побудованому об’єкту нерухомості. Юридично необізнаної людині непросто розібратися у всіх нюансах, а вони є.

Присвоєння поштової адреси знову побудованому об’єкту

Що потрібно знати для присвоєння поштової адреси об’єкту

Згідно з нормами Закону, будь-який об’єкт нерухомості, який перебуває в конкретному населеному пункті, повинен мати свій адресний номер. Контролює цей момент орган адресного реєстру, який діє у кожному місті.

Після завершення будівництва кожна будівля отримує індивідуальний номер, який закріплюється за нею. Однак виникають ситуації, коли змінюється функціональне призначення нерухомості або ж доводиться виділяти частки для спільного володіння, необхідна резервація об’єкта. При реставрації резервація не потрібна, але підтвердження того, що нерухомість не переводилася з нежитлового до житлового фонду і назад, потрібна.

Якщо у вас виникла одна з перерахованих ситуацій, вам варто звернутися до нас. Ось перелік документів, необхідних, щоб співробітники нашої фірми негайно почали роботу з присвоєння поштової адреси вашої нерухомості:

  • правовстановлюючий документ на об’єкт нерухомого майна;
  • заяву про присвоєння адреси на власність, закріплену за вами, на ім’я міського виконавчого органу;
  • техпаспорт БТІ на нерухоме майно;
  • дозвіл на будівництво, якщо об’єкт не був зданий в експлуатацію або був на реконструкції.

Переваги співпраці з ТОВ «Український Інженерний Технічний Центр»

Ми приступаємо до роботи з документами відразу, як тільки Ви їх нам надаєте. Всі необхідні дії ми здійснюємо самостійно – вам не доведеться додатково звертатися до інших організацій. Ви отримуєте економію як часу, так і нервів. Кваліфіковані фахівці нашої компанії представлятимуть вас в усіх інстанціях.

Всі деталі, терміни виконання, а також вартість наших послуг ми обговорюємо заздалегідь, після чого підписуємо договір на співпрацю. Можна скористатися безкоштовною консультацією по телефону. Наші юристи мають досвід роботи з різного роду ситуаціями з нерухомим майном, тому оформлення необхідних документів не займе багато часу.

Максимальний час, який буде потрібно на виконання заявки на надання поштової адреси, складе 5 робочих днів. Вартість наших послуг є прийнятною і залежить від обсягу виконаних робіт. Це означає, що ціна є індивідуальною для кожного конкретного випадку.